Serwis www.tatry.info.pl używa plików cookie
Korzystanie z witryny oznacza, że wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie na swoim urządzeniu (dysku) w zależności od konfiguracji Twojej przeglądarki internetowej.

Forum

Dyskusja na temat

Gdzie mozna nocować w tatrach ale nie w zakopanem

23-03-2013

Agata

Ok.Może rzeczywiście warto rozejrzeć się za czymś w okolicy Ul.strążyskiej,dzięki za podpowiedź.

21-03-2013

Łukasz S   (luksiwek@o2.pl)

Cantona i Agato co macie do noclegu w Zakopanem?? Jeśli nie byliście w Zakopanem od ładnych paru lat to skąd te uprzedzenia?? Jeżdżę w Tatry od kilu lat z żoną i dwiema córkami (3lata i 8 lat). Z reguły staram się znaleźć nocleg ok. 1-1,5km od Krupówek, bo chodź ja i żona uwielbiamy wędrówki po górach to dzieci lubią też place zabaw. Najczęściej tak planuję wyjścia z dziećmi w Tatry, żeby wrócić na ok. 15-16. Po powrocie trochę odsapnąć, zjeść obiad i wyjść na miasto na plac zabaw (kulki, dmuchane zjeżdżalnie, karuzele, itp., czyli dla dzieci raj :)). Wg mnie najbardziej zatłoczone rejony Zakopanego to same Krupówki, Gubałówka i okolice Skoczni (tu mniejsze tłumy i sporo placów zabaw). Najczęściej za nocleg obieram okolice ul. Strążyskiej, bo stąd blisko na rekreacyjne trasy w Tatry (dol. Strążyska, dol. Białego, Ku Dziurze, Za Bramką) i na ul. Małe Żywczańskie, gdzie znalazłem pyszne domowe obiady za rozsądną cenę (oczywiście jest to moje subiektywne zdanie).

21-03-2013

Anonim 2

Agato !
Popatrz na mapę.
Olcza ma ponad 6 km. długości, górna część przylega do Tatr - to przysiółek Pardałówka, dolna przystaje do Poronina.
Gdzie chcesz zamieszkać, by mieć bliżej i do czego chcesz mieć bliżej?
Z kolei Toporowa Cyrhla to 4 km od Kuźnickiego Ronda, skąd zaczynają się dopiero ciekawe wejścia w Tatry. Bez dojeżdżania busami masz tylko Dolinę Olczyską, Kopieńce, ostatecznie Kuźnice.
Co i kiedy chcecie zwiedzić /pora roku/, czym się zająć, co dziecko może tzn. na co Was będzie stać fizycznie?