Serwis www.tatry.info.pl używa plików cookie
Korzystanie z witryny oznacza, że wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie na swoim urządzeniu (dysku) w zależności od konfiguracji Twojej przeglądarki internetowej.

Forum

Dyskusja na temat

Tatry dla początkujących,ciężarnych, dzieci


05-09-2011

Monika

Dziękuję za pomoc w "przeskoczeniu"na inny post,jestem nowicjuszem że tak powiem i nie wpadłam na ten pomysł. Już zagłębiam się w lekturę. I do następnego.Pozdrawiam

04-09-2011

Wacław

Miła i sympatyczna Pani Moniko.!
Ze względu na obszar Pani zainteresowań, przenieśmy punkt cięzkości forum na Tatry Słowackie. Zresztą przez wielu/ po macoszemu traktowane,/ wszyscy się oglądają na Admina!
Owszem, widać, że jest także kilka osób, które ten dział" Tatr "Ubogacają o słowackie".
WIADOMO, ŻEBY TO ZROBIĆ KOMPLEKSOWO, TO TEŻ WIELOLETNIA TYRACZKA.! Na dziś to brzmi : po - "słowackiej stronie".... w nasym foum.
Proszę obserwować tematy forum poświęcone Słowacji - tam też odpowiadają na pytania osoby znające temat.
Tych osób przybywa, bo forum zyskuje na sympatii i poważaniu!
Tak po turystycznemu - wszyscy jesteśmy równi wobec potęgi gór, proszę się zatem zwracać do mnie Moniko jak do koleg,i albo druha z kręgu zhp.!
Serdeczne pozdrowienia. wh
Serdecznie pozdrawiam! Wacław

03-09-2011

Monika

Drogi Panie Wacławie.
Dziękuję za wskazówki i bardzo prosiłabym jeszcze o jakieś informacje odnośnie słowackiej części Tatr i dostępnych miejsc,wartych obejrzenia.
Powiem szczerze że miło mnie Pan zaskoczył tym ze może wcale nie będę musiała czekać długich lat zanim zawitam w rejon Orlej Perci.Oczywiście nie jest moim celem przejście tej trasy jednego dnia, nawet nie miałam dobrego wyobrażenia o pokonaniu jej.Ale skoro twierdzi Pan że to jakieś nieporozumienie to pewnie tak jest.Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam

01-09-2011

Wacław

Częściowa odpowiedź Monice, dotycząca refleksji związanych m.in. z Orlą Percią.