Serwis www.tatry.info.pl używa plików cookie
Korzystanie z witryny oznacza, że wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookie na swoim urządzeniu (dysku) w zależności od konfiguracji Twojej przeglądarki internetowej.

Forum

Dyskusja na temat

buty w góry


01-10-2012

Piotras   (crash85@poczta.onet.pl)

Witam, odkopuje temat ale podziele się informacją, że Alpinusy Sherpa II sprawują się bardzo dobrze, dobra podeszwa Vibrama, but wygodny, przeżyły dwie wyprawy w tatry latem i dwa razy karkonosze zimą. Przemokły raz... ale na czerownych wierchach padało ok 4 godzin więc myślę że miały prawo :D

26-09-2011

Ancyś

Witam wszystkich :)
Jestem początkującym "łazikiem". Obawiam się, że uzależniłam się od naszych "Taterków". Co prawda, odbyłam na razie tylko 2 wyprawy (D 5 S oraz Kasprowy i Hala Gąsienicowa), aczkolwiek to wystarczyło :) Chciałabym zainwestować w buty trekkingowe, bo zamierzam przemierzyć Tatry wzdłuż i w szerz (oczywiście odpowiednio do zdobywanego stopniowo doświadczenia). Jakie buciki polecacie? Mam na oku Salewa Harrier Trek GTX Woman. Zależy mi, żeby wytrzymały kilka dobrych lat. Czy to dobry wybór, czy może polecicie coś innego? (oczywiście w rozsądnej cenie ;))

30-06-2011

radek

Warto było poczekać i przemyśleć sprawę, ostatecznie zdecydowałem się na Merrell Moab Ventilator, których cena rynkowa ~ 270 zł spadła w sklepach internetowych wraz z letnimi wyprzedażami do 220 zł. Dzięki za wszystkie podpowiedzi- okazały się bardzo przydatne. Jeszcze 2 tygodnie i sprawdzimy jak sobie poradzą z tatrzańskimi szlakami. Pozdrawiam !.

30-05-2011

kędzior   (cantyousee@wp.pl)

witam... znalazlem ciekawy link ktory moze pomoc w doborze odzieży i sprzetu turystycznego... testuja tam wszystko, wystawiaja ocene i opisuja jak sprawowal sie dany produkt... http://ngt.pl/index.php

30-05-2011

Andrzej z Bydgoszczy